top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תPola Vain

מוצרי אנטיאייג' יעילים חלק א'

מילה אנטיאייג' או "נגד הגיל" לא הכי אהובה עלי...אני לא נגד הגיל, אני בעד עור זוהר ובריא בכל גיל. לשפר את מרקם העור אפשרי בכל גיל, לטפל בכתמי הבגרות ולהזין את העור, זה מה שעושה את העור בריא יותר וכתוצאה צעיר יותר.


למה צריך קרמים ? זה לא עוזר... ואולי במקום עדיף כבר לפנות

לרופאים מנתחים או להזמין תור לבוטוקס?


טעות לחשוב שאחד מבטל את השני. קרמים מטפלים במרקם העור, וזה תורם להיווצרות פחותה של קמטים ובעיות עור בעתיד. ככל שהעור יבש יותר הקמטים נראים לעין הרבה יותר, קרמים אנטיאייג' מושכים את הזמן של הזדקנות העור, והתהליך איטי יותר! אז תקני לך קרם אנטיאייג' טוב וגם תזמיני לך תור לבוטוקס או לא. מה שבא לך!


מאיזה גיל צריך להתחיל להישתמש בקרמים אנטיאייג'?


הזדקנות העור זה אינדיבידואלי ובערך מתחילה כבר מגיל 25 אומנם היא מאוד איטית והעור עדין נירא צעיר...אני ממליצה להתחיל מגיל 28-30 ולפני הגיל הזה להשתמש בקרם לחות לכל סוגי העור, ולא הרבה פילינגים שמייבשים את העור. בגיל 28 ועד 30 את כבר יכולה להתחיל קרמים עם ויטמין סי וסרומים עם ויטמינים, E, B3, C. מגיל 35 אפשר להתחיל להשתמש במוצרים לחידוש העור, פפטידים וקרמים לעיניים.


 



Elastine Jour הוא טיפול היום האידיאלי להחלקת הקמטים הראשונים, לחות והגנה על האפידרמיס הודות ל-19 חומצות אמינו, חמאת שיאה וקוקטייל של ויטמינים המאפשרים לעור להילחם בלחץ חיצוני ולעזור לו להתחדש. יום אחר יום, העור מתחזק, קמטוטים וקמטוטים מופחתים באופן ניכר, העור מחזיר לעצמו גמישות וחיוניות.

-מכיל פפטידים אלסטין וחמאת שיאה

-מפחית באופן גלוי קמטים וקמטוטים

-העור מחזיר לעצמו גמישות

-מתאים לכל סוגי העור





Elastine Nuit הוא טיפול הלילה האידיאלי להילחם בקמטים הראשונים, לחות והזנת האפידרמיס בזמן השינה הודות ל-19 חומצות האמינו המשקמות פפטידי סויה, נוגד חמצון ויטמין C ושמן נבט חיטה מתחדש. עם היקיצה, קמטים וקמטוטים פוחתים, העור זוהר, גמיש ובריא יותר.

-מכיל אלסטין ופפטידים סויה

-מחליק קמטים וקמטוטים

-מחייה את העור במהלך הלילה

-שומר על גמישות העור.




 


מספק מוצקות, הרמה ולחות. מסייע בהפחתת המראה של קווים עדינים. עוזר להחיות ולרענן את אזור העיניים. ה-5 ב-1 E.Y.E. סרום ליפט מספק אפקט הרמה מיידי וארוך טווח, הגנה מיוחדת (זיהום ומגן אור כחול) ולחות מתקדמת.


Glycine soja seed extract Pentylene glycol Shea butter Olea-derivative complex Caprylic / capric triglyceride




 



משפר את מראה הקמטים וקווי ההבעה

אנטי אוק

סידנט עוצמתי

אנטי דלקתי


 



הסרום מפחית את הגיל של העור, מזין בלחות, מלא במקור טבעי ורכיבים ביוטכנולוגים. מפחית באופן משמעותי את מראה ההזדקנות של העור הודות להשפעה עוצמתית אנטי-גליקציה. נוסחה עם שני פפטידים מתקדמים נגד קמטים להשפעה של החלקה על קמטי הבעה, גוון משופר ועוזר להפחית סימני עייפות. הסרום תורם לחידוש רמות הלחות של העור, באמצעות קומפלקס חומצה היאלורונית 4D. זה תורם לשיקום מיקרוביום טבעי של העור.


 



Lift'n Firm סרום טיפולי עשיר בסופר אנטי אוקסידנטים טבעיים, פפטידים ביו מימטיים ואוליגו אלמנטים. מפחית קמטים, אנטי אייג'ינג עוצמתי. לסרום פעילות כפולה: - מעודד ייצור סיבי קולגן וחומצה היאלורונית. משפר את מיצוק וגמישות העור. - מתאים לשימוש יומיומי בפנים, צוואר, דקולטה וסביב העיניים


המשך יבוא...

18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page