top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תPola Vain

טיפול בעור גיל 40-30 ומה חשוב להוסיף לרוטינה היומיומית ? phFormula ו- Yonka

עודכן: 14 במאי 2021



אחרי גיל שלושים אנחנו מתחילות לראות את סימני הזדקנות העור הראשונים. חשוב להבין שאלו סימנים שעדין יש בהם טיפול, ועם המוצרים הנכונים ניתן לשפר את המצב באופן משמעותי.

העור שלנו הוא האיבר הכי גדול בגוף והוא חשוף לסביבה לכן צריך להגן עליו, כמובן שגנטיקה זה מרכיב מאוד חשוב אבל זה לא העיקר. אני ממליצה לחשוב על המוצרים שיזינו את העור שלנו לטווח הארוך, רוטינה יומיומית זה מאוד חשוב, ובחירת מוצרים קוסמטיים נכונים. חשוב לבחור מוצרים מקצועיים למשל Phformula או Yonka ולא מוצרי מדף רגילים, בגלל היעילות שלהם, ברגע שמוצרים מותאמים לכולם באותה הרמה, היעילות של חומרי גלם יורדת בצורה משמעותית.


אנסה להפנות אותך למוצרים שהכי יעזורו לך להיתמודד עם שינויים של הזדקנות עור מוקדמת, יכול להיות מאוד מצב שבו תגלי שיש לך מספר בעיות אלו יחדיו, אבל תנסי שניה לחשוב מה הכי מפריע לך? מה את מרגישה? כי ברגע שתביני את עצמך תגיעי לשורש הבעיה, לדוגמא את מרגישה יובש אחרי שאת שוטפת פנים, אז פה צריך מוצר טוב לניקוי פנים וקרם לחות טוב וזה יפתור את בעית הקימטוטים ונקבוביות פתוחות יחד! כי כשתנקי טוב את העור, הנקבוביות יתנקו, גודלם יופחת וקרם לחות יוסיף לך אלסטיות, לרוב מצב העור משתפר.

ישנם מוצרים שחייבים להיות בכל רוטינה: ג'ל ניקוי פנים - בוקר וערב ופילינג עדין - פעם/פעמיים בשבוע.(לא לעור רגיש ואדמומי, ניקוי פעמיים ביום מספיק)


מוצרים לניקוי ופילינג של העור:





שינויים בעור ומוצרים לטיפול:

  1. העור פחות אלסטי

המוצרים שיעזרו לך:


phformula point extra firm פוינט אקסרה פירם

יונקה פיטו 58 סילוק רעלים וחידוש העור של Yonka

יונקה פיטו 52 מיצוק קרם לילה של Yonka


  1. כתמי פיגמנטציה

לצערי לא ניתן לגמרי להיפטר מכתמי פיגמנטציה, אחרי הטיפול זה נעלם אך מופיע שוב, ניתן להבהיר את הכתמים, במקרה והכתמים מאוד בולטים ומפריעים לך מאוד הדרך היחידה זה טיפול מתמיד של מוצר.


המוצרים שיעזרו לך:


phFormula MELA Corrective Serum סרום לטיפול בפיגמנטציה

phFormula MELA recovery מלה רקברי


  1. קמטים בעיניים

היווצרות הקמטים בעיניים זה גנטי, כדאי לשים לב ולהשתמש בקרמים שיעזרו להזין את האיזור, חשוב שקרם יהיה ספציפית העיניים כי איזור זה מאוד עדין וקרם לעיניים שונה בפורמולה מקרם לפנים.


המוצרים שיעזרו לך:



  1. יובש, יובש, יובש

עור יבש יכול להיות מכמה סיבות עיקריות: ניקוי פנים עם מוצרים שמייבשים את העור, גנטי, עור שנוטה לקמטים, שהייה ארוכה בשמש ללא קרם הגנה, מזגן, עישון ואלכוהול, שתיית מים מועטה.


המוצרים שיעזרו לך:


אחד המוצרים הכי אהובים שלי, שמחזיקים לחות כל היום, זה מסכת היידרה מס' 1, של יונקה ללא שטיפה, שימי פעם אחת בבוקר ויהיה לך לחות לכל היום.




34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page