top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תPola Vain

האם את אישה מטופחת?

עודכן: 14 בינו׳



אני עובדת שנים עם נשים ושמעתי המון פעמים שנשים אומרות על נשים עם לבוש אופנתי ואיפור "איזה אישה מטופחת", אז חיצוניות זה משהו שבהחלט מדבר על טיפוח, אני רוצה להיכנס לנושא קצת יותר עמוק, וגם להביע נקודות אישיות, מה זה טיפוח אמיתי מבחינתי? אך זאת רק דעתי האישית, השקפת עולם שלי בלבד.


1. עור הפנים זוהר ונקי גם ללא איפור

העור שלנו זאת המראה של כל מה שקורה אצלנו בגוף, לכן אם קיימות בעיות בעור זה מעיד הרבה על איך שאישה דואגת לעצמה, הדיאטה והקוסמטיקה שהיא משתמשת בה. אני מצאתי לעצמי דיאטה שנותנת לי את התוצאות של עור מאוזן, אחיד, נקי, מוזן וזוהר, והעור שלי הוא די בעייתי אז לא היה לי כל כך ברירה אלא להתמקד בדברים שאני מכניסה לגוף אחרת הייתי מקבלת הרבה בעיות עור, אקנה, נקבוביות שחורות יובש וכו'.

הדיאטה שלי כוללת בעיקר פירות וירקות אורגניים, מוצרים רק מדגנים מלאים, בשר אורגני ושומני, בארץ קיים מותג המייצר בשר עוף טרי ובשר אדום אורגני עם סמל חי בריא, דג סלמון מזין את העור בצורה משמעותית, אך ישנם אנשים שיש להם בעיות בעיקול בגלל הדיאטה הלא נכונה או מסיבות אחרות ולכן הרבה פעמים יהיו להם המון אלרגיות למוצרים כאלו או אחרים, אם אתם לא הקפדתם על תזונה טובה זמן רב, יכול להיות מצב והגוף כבר לא יהיה מסוגל לעקל למשל דגנים מלאים או גלוטן, או שיש אנשים בעלי נזקים ואלרגיות מולדים. לכן אתם צריכים למצוא את האוכל שלכם, סוכר ומוצרים מעובדים מזקנים את העור בצורה משמעותית, התפרצויות אקנה אקזמות, סבוריאה, יובש וכו' כל הבעיות האלו אתם רואים על העור.

מוצרים לעור זוהר



Yonka מוצרי יונקה טבעיים
Yonka מוצרי יונקה טבעיים


ניקוי פנים


קרם עם רטינול המטפל בסימני ההזדקנות



פילינגים



מסכות


מוצרי טיפוח לגוף


3. רגל מטופחת

רגליים וציפורניים ברגליים מעידים המון על בעיות גוף הקיימות בבן אדם, למשל יובש ברגליים, עור קשה או סדוק מעיד על חוסר ויטמינים חשובים, כדאי תמיד להשקיע בכף הרגל ולחקור לעומק על ידי בדיקות מתאימות. טיפוח עור בכף הרגל זה בהחלט גם ללכת לפדיקוריסטית טובה אבל זה לא מספיק, אם בעיית העור נמשכת וחוזרת, כדאי לפנות לרופא המטפל ולדרוש בדיקות מתאימות ולא רק קרם רגליים. פטרת בציפורניים גם מעידה על מערכת חיסונית נמוכה, פטריות בתוך הגוף ולכן זה פוגע גם בציפורניים.


4. שיניים

אני אף פעם לא חשבתי ששיניים משפיעות על קמטים בפנים כל כך עד שראיתי וידיאו של רופאה לפני שנים המסבירה למה טיפוח שיניים זה הדבר הכי חשוב על מנת לשמר את מראה עור הפנים היא גם הסבירה שבמקום לרוץ ולהזריק חומצה עדיף לראות האם יש בעיה בשיניים ולנשים שסוג ההזדקנות שלהן הוא יותר/גם דפורמציאלי, שיניים בהחלט יכולות לפתור בעיות קמטים. השיניים שלנו מחוברים ללסת והיא בזמנו מחוברת לגולגולת, צוואר ועמוד השדרה, אם חסרים שיניים או שיניים לא מטופלות, בעתיד יהיו בעיות בלסת וכמובן בחיבור רקמות העור, וזה בזמנו יצור בעיית נפילת העור, יש יגידו שזה "לא נכון וכוח משיכה יעשה את זה" ויהיו גם צודקים אבל זה רק חצי תוצאה, אם השיניים במקום התהליך יהיה הרבה יותר איטי, אתן תרוויחו שנים רבות של עור יפה אם תטפלו בשיניים.


5. עור טבעי, ללא שיזוף

אוקיי שיזוף...אני כל כך אוהבת את הצבע החום זהב הזה, ואני אוהבת שמש אבל עם הגיל העור מאבד מהלחות שלו, יצור הקולגן נחלשת וכל זה כבר מגיל 34, העור השזוף פשוט נראה פחות ופחות טוב כי איכות העור יורדת וצבע חום רק יבגר, ואני מדברת על נשים בהירות בלבד כמובן, נשים כהות טבעי יהיה יפה בכל גיל והעור שלהן גם הרבה יותר עמיד לשמש.

שמש ושיזוף הוא אחד הגורמים הראשונים להזדקנות העור. אני כקוסמטיקאית ממליצה על קרם שיזוף, אך רק טבעי מיונקה למה? כי יש בו פחות כמקלים. זה גם קרם גוף מפנק וגם יעשה לכן צבע מהמם.




Yonka Lait Auto-bronzant יונקה קרם שיזוף עצמי
Yonka Lait Auto-bronzant יונקה קרם שיזוף עצמי


קרמים הגנה לפנים וגוף



6. בגד איכותי ומינימליסטי

בגדים בצבעים מתאימים לפנים וגוף, פרופורציות הבגדים, סטייל ואיכות לדעתי זה גם טיפוח, לדעת להתלבש לא טרנדי אלא מותאם אישית וייחודי רק לך, מדבר על פנימיות וחיצוניות מאוזנת, ללא ניגודיות, וזה לא קל כי צריך לראות את עצמך מבפנים החוצה ומהצד, לדעתי, אני עדין לומדת על זה המון וכל הזמן.

7. רוגע, דיבור מנומס וראיית עולם רחבה

לדעתי זה מאוד חשוב, אישה שמדברת בנימוס, בצורה יפה ורגועה לדעתי זאת אישה מאוזנת פנימית עם אישיות יציבה וזה יופי פנימי שיוצא החוצה, וכולם רואים את זה וזה יפה בכל גיל. ראיית העולם הרחבה, והכוונה שלי לדוגמא לראות את כולם איך שהם ללא שיפוט, גם מעידה על אישיות יציבה. אנחנו גרים במדינה חמה ולחוצה ונכון שזה משפיע על ההתנהגות שלנו, אבל אני לא חושבת שזה נורמלי, ולדעתי זה יכול להרוס את היופי של האישה.

8. אהבה עצמית

לדעתי אפשר היה להתחיל מזה, כי כל הדברים המוזכרים למעלה זה בעצם התוצאות של אהבה עצמית, רצון ללמוד על עצמך ועל הסביבה, מודעות גבוה ואינטליגנציה רגשית כל הדברים האלו זה בהחלט טיפוח.


242 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page